Friday, November 21, 2008

mimpi yakjud makjud


semalam saya bermimpi berada disuatu lembah. disitu yakjud makjud sedang megorek laluan yang ditutup sekian lama dulu. lubang nya sudah  besar dan saya dapat melihat wajah nya seperti seolah olah makluk dalam planet of apes. lubang nya boleh menampakan wajah bermakna besarnya lebih kurang 8 inci...dizaman nabi dulu nabi pernah menceritakan lubangnya sebesar telur. tapi itu mimpi nabi sudah tentu benar bukan seperti mimpi saya yang biasa, sekiranya makluk ini terlepas dari kurungan nya pasti membawa bencana besar kepada dunia dan merosakan tamadun kerana makluk ini sangat ganas dan suka membunuh dan merosak malah senjata modem yang ada sekarang kurang bekesan kepada mereka. kerana dalam mimpi tersebut saya melarikan diri jauh kedalam tempat persembunyian didalam tanah sedangkan dunia dalam keadaan sunyi kerana kepupusan manusia angkara makluk ini. dalam pertanyaan saya kini apakan negara kita mempunyai tempat perlindungan sekiranya makluk ini terlepas angkara banyak nya berlaku aktiviti maksiat seperti akademi fantasia, malaysia idol dan bermacam sanjungan kepada artis. kerana maksiat ini menjadi kerja mengorek
lubang ini bertambah cepat.
apapun yang saya difahamkan dajjal yang keluar dulu. setelah fitnahnya berjaya melemahkan iman manusia dengan banyaknya hiburan, peminpin penipu dipercayai ,dan ramai orang islam sendiri memperlekehkan kan Quran dan Sunah. malah jabatan agama sendiri megamalkan ajaran sesat kerana mengutip hasil dari penzina yang sepatutnya disebat atau dibunuh,apapun diharap keburukan ini tidak berlaku segera semoga ada pejuang islam yang mahu menengakan islam bukansahaja dinegara kita tetapi didunia juga dengan mewujudkan kembali system khalifah supaya negara islam tidak berterusan menjadi mangsa buli dan fitnah yang tiada berkesudahan.

No comments: